تبلیغات
مجله موفقیت باران - مقالات افزایش فروش : آقا وب سایت چند ؟

مجله موفقیت باران

منوی اصلی

جستجو

عناوین آخرین مطالب

مجله موفقیت باران

رازهای زیادی برای قرار گرفتن در صدر گوگل وجود دارد
 ولی در این مقاله درباره یک راز میخوام باهاتون صحبت کنم ،
 رازی که از روز اول پیدایش اینترنت وجود داشته و تا آخرین لحظه هم
 تاثیر ۱۰۰ درصد در بازاریابی اینترنتی داره اون هم چیزی نیست جزء "محتوا" .
امروزه همه کارشناسان بازاریابی اینترنتی در مورد محتوا صحبت می کنند
و هر فردی که قدرت نوشتن محتوای بکر رو داشته باشه بدون نیاز به فریب گوگل
 از محبوبیت خاصی بین کاربران و گوگل بهره می بره .
 حالا که شما راز در صدر قرار گرفتن در گوگل رو میدونید ولی باید چند نکته رو رعایت کنید
 که در ادامه مطلب در مورد این داستان با هم بیشتر صحبت می کنیم .

راز اول :: محتوا رو جوری ننوسید که شما و کسب و کار شما را معرفی کند ، بلکه محتوا رو باید طوری بنویسید که برای مخاطب جالب باشد اگر شما یکی از هواداران پروپاقرص شرکت و یا برند خودتان هستید و در مورد خودتان محتوا نویسی کنید ، مخاطبین خودتان را مورد هدف قرار نداده‌اید .اگر شما می‌خواهید مشتریان را به برند و شرکت خودتان جذب کنید .محتوای شما باید منعکس کننده این ‌باشد که شما مشتری خودتان را به خوبی می‌شناسید و با محتوای خودتان باید به آن‌ها ثابت کنید که خدمات و محصولات شما یک بخش مهم از زندگی آنان است .


راز دوم :: بهترین و موفق ترین وب سایت های تجاری طوری طراحی شدن که در زمینه کسب و کار خود منبع علم و دانش قرار گرفته اند . به عنوان مثال شما یک نرم افزار حسابداری دارید اگر آموزش های حسابداری رو هم به صورت رایگان در سایت خود قرار بدبد کاربرانی که از طریق گوگل جستجو می کنند زمانی که شما رو پیدا می کنند وب سایت شما اگر مطالب آموزشی کافی داشته باشد همیشه برای کسب مهارت های بیشتر به سایت شما سر میزند تا از مقالات و آموزش های جدید اطلاع پیدا کنند این کار جدا از اینکه کاربر رو به کاربر وفادار سایت شما تبدیل می کند خیلی راحت تر به محصول شما اطمینان می کنند چون شما رو به عنوان یک سایت تخصصی نگاه خواهند کرد .

نکته : دقیقا اینجا جای گفتن یک نکته مهم است و آن هم این است که اگر می خواهید طرز کار گوگل را بدانید آن ها را به کاربر های تشنه اطلاعات در ذهن خود تبدیل کنید ، فقط کافی است آنها را از اطلاعات سیراب کنید تا شما رو محبوب کنند.

محتوای وب سایت ها به دو دسته تبدیل می شوند ::

 

محتوای بنیادی

راز سوم :: محتوای بنیادی در حقیقت مهم‌ترین اطلاعاتی هستند که درون وب سایت شما قرار می‌گیرند این محتوا در حقیقت به مخاطبین شما نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید و چه کاری می‌خواهید انجام دهید مثلاً صفحه تماس با ما ، صفحه درباره ما ، صفحه فروش شما ( خدمات یا محصولات ) و معمولاً این اطلاعات در وب سایت که به ‌صورت استاتیک در سایت قرار دارد .محتوای بنیادی اطلاعاتی هستند که بیشتر در مورد خودتان می‌نویسید و در زمانی که مشتری را می‌خواهید به سمت خود جذب کنید اطلاعات بسیار مهمی را در این بخش قرار می‌دهید .

 

محتوای آموزشی و تجاری

راز چهارم :: محتوای آموزشی و تجاری در حقیقت اطلاعاتی هستند که زیاد در مورد خودتان نیست که معمولاً این اطلاعات را در بخش بلاگ، مقالات قرار می‌دهید . در حقیقت این بخش به تقویت شما برای موفقیت در تجارت آنلاین کمک می‌کند ، این روش در مشتری اعتماد و اعتبار ایجاد می‌کند و به صورت طبیعی مخاطبین را به سمت سایت شما جذب می‌کند . محتوای آموزشی و تجاری در زمانی به تجارت آنلاین شما کمک می‌کند که از خودتان در آن تعریف نکنید . نیازی نیست که حتماً درون آن نام شرکت خود را ببرید ، شما در این روش از محتوا نویسی باید به صورت متمرکز و به روی مشتری و ارزشی که می‌توانید برای آن‌ها ایجاد کنید بپردازید .

راز پنجم :: استراتژی تولید محتوا در زمانی که می خواهید محتوایی برای وب سایت خودتان تولید کنید باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که می خواهید از جایی که در حال حاظر هستید به کجا بروید. پیاده سازی استراتژی مناسب یعنی انتخاب و جذب علاقه مندان بازار هدف و دستیابی به اهداف شرکت. برای مثال در صورتی که می خواهید مخاطبینی را جذب سایت خودتان کنید که نیاز به بهینه سازی و بهبود وضعیت سایت خودشان در گوگل را دارند. باید همواره محتوای آموزشی و خبری در این زمینه در وب سایت خودتان منتشر کنید. از همین امروز شروع کنید! اگر می خواهید علاقه مندان خودتان را به سایت جذب کنید، باید محتوایی بنویسید که ارزش بالایی داشته و قابل خواندن توسط مخاطب باشد.(یعنی مخاطب که برای وقت خود ارزش قائل شده و محتوای سایت شما را مطالعه کند.) مهمترین کاری که باید انجام بدهید این است که محتوای آرشیو سایت خودتان را نیز مجددا بررسی کنید و بهینه سازی محتوا را در آنان نیز انجام دهید(در آموزش های آینده به نحوه بهینه سازی محتوا می پردازیم.)

راز ششم :: مجددا بر روی محتوای بنیادی خود کار کنید. در زمانی که می خواهید مجددا محتوای بنیادی خودتان را بهینه سازی کنید به این نکته توجه کنید که تمامی محتوای این بخش معرف شما هستند و باید توانایی های خودتان را به مخاطبین خود ثابت کنید. در حقیقت این بخش از محتوای سایت هدفش فقط و فقط معرفی خدمات و محصولات شما می باشد. در زمانی که می خواهید صفحات حساسی مانند درباره ما را بنویسید. با وجود این که می توانید از قالب های آماده استفاده کنید، ولی پیشنهاد می کنم کمی خلاقیت به خرج دهید و نکات گفته شده در زیر را در نظر بگیرید.

راز هفتم :: واقعا چرا باید کاربران شما را از بین این همه رقیب انتخاب کنند ؟ شما می توانید خودتان را منحصر به فرد نشان دهید ؟ شما می توانید نشان بدهید که با رقیبانتان متفاوت هستید ؟ مشتریان بازار هدف شما چه کسانی هستند ؟ محتوات سایت شما انحصارا برای این دسته افراد نوشته شده است ؟ قسمت درباره ما جایی است که شما باید تمام این سوال ها را پاسخ دهید ....!

یه پیشنهاد : در قسمت درباره ما تا آنجایی که میتوانید واقعیت را بنویسید آن چه هستید و اگر امکان دارد از عکس خودتان یا محل کارتان و حتی کارمندانتان نیز عکسی قرار دهید . شک نکنید که موفق خواهید شد .

 

 



  • image
  • image

سلام خدمت شما دوست گرامی

baran7.ir هفت ساله شد

اگر خودتان بخواهید ،
ما میتوانیم به شما کمک کنیم
که خالق تمام شرایط زندگی خود باشید

برای ارتباط با ما از گزینه تماس با ما
در بالای سایت استفاده کنید

پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه
کامپیوتر و اینترنت ، تجارت الکترونیک و ... هستیم



- Sattar Baran -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

اگر خودتان بخواهید ، ما میتوانیم به شما کمک کنیم که خالق تمام شرایط زندگی خود باشید