بهترین زمان برای ارسال لایک در اینستاگرام


افزایش مخاطب در اینستاگرام کار آسانی نیست. برای دیده شدن نیاز به رقابت با دیگر سازندگان محتوا، کسب‌وکارها، و برندهای تثبیت‌شده و همچنین ارائه الگوریتم اینستاگرام دارد.

اشتراک‌گذاری پست‌ها در زمان بهینه یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق تعامل است، زیرا به این معنی است که پست‌ها در حالی که قبلاً در سایت هستند، بلافاصله به فیدهای افراد می‌رسند. با این حال، متأسفانه، هیچ پاسخ درستی برای تعیین زمان ارسال برای حداکثر لایک وجود ندارد. یافتن کارشناسان قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی برای کار کردن و خرید لایک اینستاگرام از برنامه آنها ساده است، اما تعیین اینکه چه زمانی یک مخاطب ارگانیک بیشتر درگیر است، دشوارتر است.

داده های تعامل جهانی

در حالی که هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد که تولیدکنندگان محتوا چه زمانی باید در اینستاگرام پست بگذارند، داده‌های زیادی وجود دارد که روندهای کلی را نشان می‌دهد. تحقیقات نشان می دهد که مردم، به طور کلی، در ساعت 2 بعد از ظهر، EST، چهارشنبه ها در رسانه های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند. نرخ مشارکت در موارد زیر به بالاترین حد خود می رسد:

– دوشنبه ها ساعت 12 شب

– سه شنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 14 بعد از ظهر

– پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت 11 صبح تا 12 بعد از ظهر

– شنبه ها ساعت 12 شب

– یکشنبه ها ساعت 10 شب

متأسفانه، همه این اطلاعات فقط به روندهای تعمیم یافته اشاره دارد. هر پلتفرم رسانه های اجتماعی مانند هر مخاطب هدف متفاوت است. اگرچه شروع با استفاده از این روندهای عمومی به عنوان دستورالعمل خوب است، اما سازندگان محتوا باید با شروع به ایجاد دنبال کنندگان خود بسیار دقیق تر شوند.

عواملی که بر زمان ایده آل ارسال پست تاثیر می گذارند

ایجاد پست بعد از پست فقط برای همه آنها می تواند بسیار دلسرد کننده باشد، به خصوص برای کسانی که از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بازاریابی استفاده می کنند. از گرفتن لایک ناامید نشوید. در عوض، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید و سعی کنید یک برنامه زمانی تخصصی تری برای ارسال محتوا ایجاد کنید.

منطقه زمانی و مکان

مکان به شدت بر بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام تأثیر می گذارد. این فقط این نیست که مردم در مناطق زمانی مختلف زندگی می کنند. مخاطبان از ایالت به ایالت و کشوری به کشور دیگر متفاوت هستند. کسب‌وکارهای محلی و تولیدکنندگان محتوا با مخاطبان محلی باید در نظر داشته باشند که چه نوع شیوه‌های فرهنگی ممکن است هنگام استفاده از اینستاگرام به شما کمک کند. برای مثال، در جوامعی که اکثر مردم 9 تا 5 شغل دارند، ارسال پست در نیمه شب در یک روز کاری منطقی نیست.

مخاطب اصلی

هر مخاطب هدف منحصر به فرد است. برخی ترجیح می دهند بلافاصله پس از بیدار شدن فیدهای اینستاگرام خود را بررسی کنند. دیگران چندین بار در طول روز به صورت آنلاین سر می زنند تا مطمئن شوند که به روز هستند. با این حال تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام را فقط اواخر شب چک می کنند. بنابراین، تعریف مخاطبان هدف اولیه را می توان به عنوان یکی از مهم ترین گام ها برای درک اینکه بهترین زمان ارسال پست برای دریافت لایک است، در نظر گرفت.

انواع محتوا

انواع محتوای به اشتراک گذاشته شده نیز بر بهترین زمان ارسال تاثیر می گذارد. برای مثال، حلقه‌های اینستاگرام ابزاری عالی برای افزایش نرخ تعامل ارائه می‌کنند، اما زمان‌های ایده‌آل پست برای این نوع محتوا کمی متفاوت است. به عنوان یک قاعده کلی، بهترین زمان برای ارسال حلقه های اینستاگرام بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر در روزهای هفته است.

هر چند وقت یک بار در اینستاگرام پست بگذارید

فهمیدن اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید، فقط تعیین بهترین زمان های روز نیست. همچنین در مورد داشتن برنامه ای برای تعداد دفعات ارسال پست است. کارشناسان بر این باورند که یک سطح طلایی از پست کردن در اینستاگرام وجود دارد که از کاربری به کاربر دیگر متفاوت است. فالوورها دوست ندارند با فالو کردن یک صفحه و لایک کردن محتوای آن و سپس ندیدن چیزی در فیدهایشان برای هفته‌ها احساس ارواح کنند. با این حال، آنها همچنین دوست ندارند که با پست ها غرق شوند.

یک مکان خوب برای شروع برای کسانی که هنوز فالوور زیادی ندارند و همچنان استراتژی های بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود می بخشند، حدود سه بار در هفته است. این برنامه زمان بندی ارسال به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا برای ارسال پست های با ارزش وقت خود را صرف کنند و سپس بررسی کنند که چگونه کار می کنند قبل از اینکه به ایده بزرگ بعدی بروند.

در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید

برای کاربران مهم است که آنچه را که کار می کند و چه چیزی را انجام نمی دهد، پیگیری کنند. کسانی که دارای حساب های تجاری هستند می توانند هر چند وقت یکبار که نیاز است، تجزیه و تحلیل اینستاگرام را بررسی کنند تا ببینند مخاطبان هدف آنها چه زمانی آنلاین هستند، با چه نوع محتوایی بیشترین تعامل را دارند و موارد دیگر. از این اطلاعات برای اطلاع از تغییرات در زمان ارسال و استراتژی ها برای حداکثر نتایج استفاده کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا همه چیز دقیقاً درست شود، بنابراین در این بین، کاربران جدید ممکن است بخواهند گزینه‌هایی مانند خرید لایک آنلاین را نیز بررسی کنند تا بتوانند حساب خود را شروع کنند و زودتر از رقبا پیشی بگیرند.




دیدگاهتان را بنویسید