هشدار کارمند فرودگاه درباره کاری که هرگز نباید انجام دهید | جهان | اخبار


گم کردن چمدان در راه آن تعطیلات مورد انتظار یک کابوس است، و مسافران به طور قابل درک روش های مختلفی را برای اطمینان از یافتن چمدان خود در میان صدها نفری که در تحویل بار ظاهر می شوند، به کار می برند.

اما یک حمل کننده چمدان دلیل شگفت انگیزی را نشان می دهد که چرا با وجود مزایای آشکار، نباید چنین نوارهای شناسایی را به چمدان خود بچسبانید.

جان که در فرودگاه دوبلین کار می‌کند، در گفتگو با RSVP Live، گفت که توصیه می‌کند نوارهای شناسایی را حذف کنید زیرا ممکن است باعث تاخیر در بارگیری چمدان‌ها در هواپیما شود.

او به این نشریه گفت: «نوارهایی که مردم برای شناسایی به چمدان‌های خود می‌چسبند، می‌توانند هنگام اسکن چمدان در سالن چمدان مشکل ایجاد کنند.

اگر کیف به طور خودکار اسکن نشود، ممکن است به پردازش دستی ختم شود که ممکن است باعث شود کیف شما به پرواز نرسد.

بیشتر بخوانید: به مسافران رایان ایر توصیه شد لباس ها را تا نکنید

او توضیح داد: همچنین ایده خوبی است که برچسب های قدیمی را از کیسه بردارید، زیرا این کار می تواند باعث سردرگمی در طول فرآیند اسکن شود.

جان همچنین نکات مهم خود را برای اطمینان از رسیدن ایمن وسایل شما هنگام رسیدن به مقصد به اشتراک گذاشت.

این شامل، به عنوان مثال، بالا بردن چرخ های چمدان برای کاهش خطر آسیب و همچنین اشاره به این است که یک جسم به ظاهر بی ضرر می تواند شما را در موقعیت دشواری قرار دهد.

او هشدار داد: «هرگز مارزیپان را در چمدان خود قرار ندهید. چگالی آن به اندازه برخی مواد منفجره است، بنابراین چمدان شما را می برند و برای بازرسی کیف از هواپیما خارج می شوید.

اگر چمدان شما واقعاً در سفر بعدی گم شده است، یک کارشناس سفر دو توصیه خوب برای کارهای بعدی دارد.

اریکا کولبرگ، وکیلی که به طور مرتب ویدیوهای یوتیوب را با نکات پروازی ایجاد می کند، توصیه می کند قبل از تحویل گرفتن، از چمدان خود عکس بگیرید.

اگر قبلاً من را دنبال کرده‌اید، می‌دانید که اگر چمدان شما آسیب ببیند، تاخیر داشته باشد یا گم شود، شرکت هواپیمایی تا سقف 3800 دلار (3050 پوند) مسئول است.

در صورتی که نیاز به مطالبه پول داشته باشم، عکس را با خود می‌برم تا ثابت کند که کیف در هنگام تحویل گرفتن چگونه بوده است.»

به گزارش Citizens Advice، مسافران در صورت تأخیر، آسیب دیدن یا مفقود شدن چمدان تحویل‌شده‌شان، حق قانونی دریافت غرامت دارند.

در بیشتر موارد، ایرلاین به مسافران آسیب دیده اقلام ضروری مانند لباس زیر و صابون و همچنین مقدار کمی پول برای تعویض یا تعمیر اقلام ارائه می دهد.

او همچنین استفاده از یک دستگاه ردیاب را برای اطمینان از یافتن کیف در صورت بروز مشکل توصیه می کند.

او گفت: «زمانی که فرود می‌آیم، می‌دانم هر چمدان کجاست، و اگر گم شد یا به تأخیر افتاد، می‌توانم ادعا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید