نکات سفر به ایتالیا: اینفلوئنسرها به خاطر ویدیوهای آپولیا و ماترا مورد انتقاد قرار گرفتند | اخبار سفر | مسافرت رفتن

کلویی راشورث، اینفلوئنسر مسافرتی، که اکانت اینستاگرام @thewhitepinesproject را اداره می کند، پس از آخرین راهنمایی سفرش مورد انتقاد برخی افراد قرار گرفت.

کلویی 259000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد و به طور مرتب نکاتی را در مورد بهبود خانه، طراحی داخلی، استایل، سبک زندگی و ماجراجویی در سراسر جهان به اشتراک می گذارد.

اما آخرین پست او، که در آن پیشنهاد سفر به مناطق دست نخورده ایتالیایی Puglia و Matera را داده بود، مورد استقبال همه قرار نگرفت.

کلوئه در ویدیوی خود از مخاطبانش می‌خواهد: “قبل از اینکه این بخش از ایتالیا محبوب شود، باید از این بخش از ایتالیا دیدن کنید.”

در این کلیپ صدای کلوئه شنیده می‌شود که می‌گوید: «شما باید سفری به این بخش بکر و زیبای جنوب ایتالیا رزرو کنید قبل از اینکه خیلی محبوب شود. من به معنای واقعی کلمه در هر فرصتی گفتم وای.

او می‌افزاید: «برای اینکه از این مشکل نجات پیدا کنید، یک راهنمای 4 روزه برای Puglia و Matera آماده کرده‌ام.»

اینفلوئنسر ادامه می دهد: «ما از منچستر به بریندیزی پرواز کردیم. شما همچنین می توانید به باری پرواز کنید. ما یک ماشین در فرودگاه کرایه کردیم و بعد یک ساعت و نیم به سمت ماترا رفتیم که اگر به آنجا بروید قطعاً نباید آن را از دست داد.

کلوئه در مورد ماترا هیجان زده می شود و می گوید: «راستش، ماترا باورنکردنی ترین شهر باستانی است. شما نمی توانید آنها را از دست بدهید. این جایگزین مناسبی برای دیگر تفریحات رمانتیک مانند رم است.»

او سپس پیشنهاد اقامتی می‌دهد: «به شدت توصیه می‌کنم در یکی از غار هتل‌های بوتیک اقامت کنید. ما در L-Hotel در Pietra در سوئیت با گرداب و تراس اقامت کردیم. کاملاً فوق العاده بود و منظره تراس فوق العاده بود.»

ما دو شب و یک روز کامل در ماترا ماندیم که فکر می‌کنم زمان مناسبی است. چیزی که بیشتر از همه در مورد آن دوست داشتم این بود که ما برنامه بزرگی نداشتیم، فقط خیابان های زیبای ماترا را گشتیم.»

کلویی ادامه داد: “من به شدت توصیه می کنم از یکی از موزه های غار بازدید کنید تا تاریخ ماترا را بیاموزید زیرا بسیار جذاب است. برای ناهار به کافه زیپا رفتیم که مثل یک ویرانه بار واقعا باحال است. غذا فوق العاده بود.”

«برای شام، منوی جفت شراب هفت‌غذایی را در Reggia Corte انجام دادیم، که من آن را به شدت توصیه می‌کنم. باتری گوشی من تمام شد، بنابراین نمی توانم هیچ عکسی از آن به شما نشان دهم.»

در روز دوم ما به سواحل پولیا برگشتیم، در آلبروبلو توقف کردیم و ترولی سفید را دیدیم که به رستوران و بوتیک تبدیل شده است.

کلوئه سپس گفت که او و شریک زندگی خود 35 دقیقه به اوستونی رفتند، جایی که دو شب آخر را در آنجا گذراندند. محل اقامت بعدی او، ماسیرا سالینولا، او را کاملاً “محور” کرد.

این یک خانه مزرعه ای خانوادگی توصیف شد که به یک بوتیک هتل جذاب، پنج دقیقه بیرون از اوستونی تبدیل شده است.

در سومین و آخرین روز خود، کلویی از سواحل آدریاتیک بازدید کرد و عصر را در شهر سفید اوستونی گذراند.

او در پایان گفت: «راستش این سفر را به شدت توصیه می‌کنم. شاید بخواهید این پست را ذخیره کنید و با اولین پرواز به ایتالیا بروید.

در کپشن پست، کلویی به دنبال کنندگانش گفت که هزینه سفر برای هر دوی آنها 1800 پوند است. او خاطرنشان کرد: «اما آخر هفته عید پاک آنجا بودیم، بنابراین پروازها گران بود. همچنین ارزان تر است.»

برخی از دنبال کنندگان این پست را دوست داشتند و یک نفر با اشتیاق نوشت: “ما در سپتامبر می رویم! باری، مونوپولی، پولینانو، آلبروبلو، لچه، اوستونی، لوکوروتوندو، مارتینا فرانکا و در نهایت ماترا. من به سختی می توانم برای آن صبر کنم. فعلا باید روزی 10 بار به سفر فکر کنم!»

یکی دیگر از طرفداران از صراحت او قدردانی کرد و گفت: “پست خوبی بود، از اشتراک گذاری متشکرم.”

یکی از دنبال‌کنندگان سوم نیز این احساس را تکرار کرد و افزود: «خیلی خوشحالم که منطقه زیبای پولیا را برجسته می‌کنید! خانواده پدرم اهل آنجا هستند و ما هنوز خانه خانوادگی خود را در نزدیکی شهر لیس داریم.»

نفر چهارم با نوستالژیک صدا زد: «دوست دارم دوباره به آنجا بروم. ما حدود 18 سال پیش آنجا بودیم. من دوست دارم در ترولی بمانم.»

با این حال، همه به یک اندازه تحت تأثیر قرار نگرفتند. برخی از کلویی به دلیل افزایش بالقوه گردشگری در منطقه‌ای شلوغ انتقاد کردند. یک نفر پاسخ داد: سالها قبل از آمدن شما محبوب بود.

دیگری موافقت کرد و گفت: «برنامه سفر شما درست است، اما پولیا در حال حاضر فوق العاده محبوب است. حتی خارج از فصل، آلبروبلو پر است.

سومی به طعنه اظهار داشت و به تأثیر پست خود اشاره کرد: “حدس می زنم اگر در مورد آن در رسانه های اجتماعی پست کنم، آنجا بیشتر نمی شود؟”

برخی از مردم ممکن است بخش‌هایی از Puglia و Matera را در ویدیوی Chloe تشخیص دهند، زیرا این مکان‌ها محل فیلمبرداری No Time to Die دنیل کریگ بودند.