تعطیلات رویایی یک پدر بریتانیایی بعد از اینکه هتل مکزیکی که قرار بود در آن اقامت کند به او گفت که “رزرو ندارد” به یک سفر جهنمی تبدیل شد.
جرارد و ناتالی برودریک از گلاسکو 8000 پوند برای تعطیلات دو هفته ای در قصر خیره کننده ماه در کانکون پرداخت کردند.
این زوج پس از رزرو سفر به مکزیک پس از از دست دادن تعطیلات خانوادگی قبلی به دلیل بیماری همه گیر، این سفر پرهزینه را با پسر 11 ساله خود لنون انجام دادند.
هنگامی که خانواده در 5 ژوئن وارد شدند، به آنها گفته شد که نمی توانند در هتل بمانند زیرا TUI هزینه اقامت خانواده را “پرداخت نکرده است”.
آنها سپس به هتل دیگری در همان نزدیکی منتقل شدند که هزینه آن نصف قیمت رزرو اصلی آنها بود.
جرارد گفت: “کارکنان بسیار بی ادب بودند و به نظر می رسید با لبخند به ما و وضعیت ما نگاه می کردند. آنها به ما گفتند که TUI هزینه رزرو ما را پرداخت نکرده است و اگر بخواهیم بمانیم باید دوباره کل مبلغ را بپردازیم.
“من نمی توانستم آن را باور کنم. 18 ماه برای آن پس انداز کرده بودیم. اگر می خواستیم شب بمانیم، 600 دلار (472 پوند) از ما می گرفتند.»
آنها سه ساعت قبل از اینکه خطوط هوایی آنها را به محل اقامت جدید منتقل کند، سعی کردند وضعیت را حل کنند.
با این حال، به گفته جرارد، قبل از رسیدن تاکسی برای بردن آنها، نگهبان هتل تهدید کرد که خانواده سه نفره را به خیابان خواهد انداخت، که لنون بیچاره را “ترسناک” کرد.
پدر عصبانی ادامه داد: در یک لحظه سه مامور امنیتی را پشت سرم گذاشتند و تهدید کردند که در صورت ادامه صحبت ما را بیرون خواهند انداخت. پسرم ترسیده بود، اینجا امن ترین مکان برای قرار دادن خانواده در خیابان نیست. تمام مصیبت وحشتناک بود و ما دل شکسته ایم. قرار بود این سفر یک عمر باشد.»
او گفت: «ممکن است این آخرین تعطیلاتی باشد که فرزندمان میخواهد قبل از نوجوانی با ما همراه شود، بنابراین ما میخواستیم همه چیز را انجام دهیم.
“ما واقعاً این تعطیلات را در قصر ماه رزرو کردیم – این گرمترین مکان در کانکون است، تعطیلات خانوادگی درجه یک را ارائه می دهد و این دقیقاً همان چیزی است که ما می خواستیم.”
جرارد ادامه داد: “بازبینی های عالی و شهرت بسیار خوبی داشت، بنابراین تعطیلات عالی برای ما به نظر می رسید. هتلی که ما به آن منتقل شدیم خوب است، اما به چیزی که برای آن هزینه کردیم و انتظار داشتیم نزدیک نیست.
کیفیت و اعتباری که مون پالاس ارائه می دهد به سادگی در اینجا وجود ندارد، در مقایسه با آن واقعا پایین تر است. ما برای یک جکوزی در اتاقمان در قصر ماه پول پرداختیم و مشخص است که آنها اینجا آن را ندارند. این همان جزئیاتی است که ما می خواستیم.
“ما از کل وضعیت ویران و عصبانی هستیم و اکنون در حال بررسی هستیم که برای نجات این تعطیلات چه کاری می توانیم انجام دهیم.”
برخی از مشتریان به دلیل اختلاف قرارداد با TUI از ورود به قصر ماه منع شدند.
سخنگوی TUI گفت: «ما عمیقاً از تجربیات مشتریانمان در کانکون متأسفیم. هدف ما ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریانمان است و ما نمیخواستیم اجازه دهیم تعطیلات آنها به این شکل شروع شود. تیم سفر ما در تلاش است تا این مشکل را در اسرع وقت حل کند.»