فرودگاه 561 میلیون پوندی در شهر اروپایی برای تبدیل شدن به “ابر هاب” برای گردشگران پاسپورتی | جهان | اخبار


یک شهر زیبای اروپایی آماده استقبال از فرودگاه جدیدی است که به عنوان یک مرکز مرکزی برای همه ترافیک های غیر شینگن عمل می کند. فرودگاه مونیخ به طور کامل در حال بازسازی است و یک اسکله جدید در یکی از ترمینال های آن در حال ساخت است.

ترافیک غیر شنگن شامل پروازهایی از کشورهایی است که برای ورود به اتحادیه اروپا نیاز به کنترل گذرنامه دارند، مانند بریتانیا و کشورهای دیگر مانند آلبانی، قبرس و ایرلند.

در این گزارش آمده است که انتظار می رود کار ساخت و ساز در اسکله تا پایان سال 2025 به پایان برسد.

پس از اتمام نمای خارجی ساختمان در سال گذشته، اکنون فرودگاه در حال انجام کارهای داخلی است.

فرودگاه مونیخ که در مجموع حدود 561 میلیون پوند (665 میلیون یورو) در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت که پس از اتمام کار ساخت‌وساز، قبل از بهره‌برداری از ساختمان هنوز «آزمایش‌های گسترده» باید انجام شود. Business Traveller گزارش می دهد.

این اسکله به طول 360 متر پذیرای خطوط هوایی غیر شینگن فرودگاه از جمله امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، دلتا، امارات، ترکیش ایرلاینز و قطر ایرویز خواهد بود.

این ساختمان دارای شش طبقه است که سه طبقه آن به خدمات رسانی به مسافران و ورود به مسافران اختصاص دارد.

سطح 03 شامل دروازه‌های اتوبوس، کنترل‌های مهاجرت و درخواست بار است. در سطح 04 بازار و دروازه های خروج وجود دارد، در حالی که در سطح 05 ورود، کنترل پاسپورت و بررسی های امنیتی وجود دارد.

گسترش ترمینال 1 فضا را برای حداکثر دوازده هواپیمای کوچکتر یا شش هواپیمای پهن پیکر به طور همزمان فراهم می کند.

دسترسی به اسکله از طریق یک منطقه کنترل امنیتی مرکزی است. ده ایست بازرسی به آخرین فناوری سی تی مجهز هستند، همانطور که قبلاً در ترمینال 1 ماژول D و ترمینال 2 استفاده شده است.

این اسکله می تواند تا 12 هواپیمای کوچکتر یا شش هواپیمای پهن پیکر را به طور همزمان در خود جای دهد.

Jost Lammers، مدیر عامل Flughafen München GmbH، در مورد این خبر اظهار می کند: “با گسترش، ما تضمین می کنیم که کیفیت اقامت و خدمات با کیفیت بالایی در تمام مناطق حمل و نقل در آینده ارائه خواهد شد.

با فضاهای استراحت جدید و جذاب، پس از آن به جهشی در کیفیت در ترمینال 1 دست خواهیم یافت که چشم انداز توسعه بلندمدت فرودگاه ما را برای خطوط هوایی مستقر در اینجا باز می کند و بنابراین رقابت و دوام آتی هاب ممتاز مونیخ را تضمین می کند. “

فرودگاه مونیخ اخیراً هدف صفر خالص خود را به سال 2035 رسانده است، 15 سال زودتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود.

این هدف شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه ای منطقه 1 و 2 (که فرودگاه می تواند مستقیماً آن را کنترل کند) تا حداقل 90 درصد است.

ناتالی لروی، مدیر ارشد مالی و رئیس زیرساخت فرودگاه مونیخ: «برای مسافران، فضای اضافی در ترکیب با نوآوری‌های فناوری به معنای افزایش قابل توجه کارایی، خدمات و راحتی است. ترمینال 1 که اکنون 30 سال از عمر آن می گذرد، از هر نظر پیشرفته خواهد بود و به طور ایده آل برای مقابله با چالش های آینده در منطقه غیر شنگن مجهز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید