قاضی مرچن، دونالد ترامپ را به جای او در جریان پرونده ستارگان پورن قرار می دهد


دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا (رئیس جمهور) و وکیلش تاد بلانچ در دومین روز محاکمه وی در دادگاه کیفری منهتن در نیویورک به اتهام کتمان پرداخت پول های مخفی مربوط به روابط خارج از ازدواج شرکت کردند.  (مارک پترسون/پول/AFP)

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا (رئیس جمهور) و وکیلش تاد بلانچ در دومین روز محاکمه وی در دادگاه کیفری منهتن در نیویورک به اتهام کتمان پرداخت پول های مخفی مربوط به روابط خارج از ازدواج شرکت کردند. (مارک پترسون/پول/AFP)

  • دونالد ترامپ به دلیل پنهان کردن پرداخت ها به یک ستاره فیلم های مستهجن با اتهامات جنایی روبرو است.
  • این پرونده توسط قاضی خوان مرچان در حال رسیدگی است.
  • مرچن به عنوان یک “قاضی بدون افراط” توصیف می شود.

به نظر می رسد برخورد با مهمانان گهگاه به عنوان مدیر هتل و مرتب نگه داشتن محل کار به عنوان ماشین ظرفشویی در دوران کالج، قاضی ریاست دونالد ترامپ را به طور منحصر به فردی آماده کرده است.

در دو روز اول، قاضی خوان مرکانت، با وجود گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بررسی ممکن است هفته ها طول بکشد، بر انتخاب یک سوم از اعضای هیئت منصفه و اعضای جایگزین نظارت داشت، در حالی که ترامپ رئیس جمهور سابق را در زمانی که به نظر می رسید خارج است به جای خود نشاند. . خط

مرچان گفت که می‌خواهد بحث‌های آغازین از روز دوشنبه آغاز شود، که باعث شد رقیب جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری قاضی را به “عجله در این روند” متهم کند.

جان کافی، پروفسور دانشکده حقوق کلمبیا، گفت: «قاضی مرچان قاضی است که مانع تراشی یا تاخیر را تحمل نمی کند.

مرچان در بوگوتا، پایتخت کلمبیا به دنیا آمد و در سن 6 سالگی به محله آمریکای لاتین کوئینز در نیویورک نقل مکان کرد.

زمانی که در دانشگاه بود، او اولین نفر از شش خواهر و برادری بود که به دانشگاه رفت و شب ها به عنوان ماشین ظرفشویی و مدیر هتل کار می کرد.

بخوانید | “واقعاً حمله به یک مخالف سیاسی”: دونالد ترامپ برای یک محاکمه وحشیانه در نیویورک آماده می شود

او در سال 1990 از کالج باروخ فارغ التحصیل شد و چهار سال بعد از دانشگاه هافسترا در لانگ آیلند مدرک حقوق گرفت، جایی که 97 درصد از دانشجویان سال اول کمک مالی دریافت می کنند.

مرچن قبل از اینکه در سال 2006 به عنوان قاضی دادگاه خانواده منصوب شود، در دفتر دادستانی منطقه منهتن مشغول به کار شد.

مرچان، که بر محاکمه تقلب مالیاتی سازمان ترامپ در سال 2022 نظارت داشت که این گروه را 1.6 میلیون دلار جریمه کرد، همچنین از زمان بندی بیزار است.

اوایل این هفته، او تیم حقوقی ترامپ را به خاطر دیر بازگشت از تعطیلات سرزنش کرد.

قاضی همراه با دادگاه تجدیدنظر، زمانی که وکلای ترامپ خواستار تاخیر یا انتقال دادگاه به دادگاه دیگری بودند، مکرراً رد کردند.

قاضی سابق بری کامینز گفت:

مرچن خلق و خوی کاملی برای ریاست یک دادگاه بسیار تبلیغاتی دارد و متهمی است که صبر قاضی را آزمایش خواهد کرد.

در این مورد، او برای محافظت از اعضای هیئت منصفه در برابر تهدید مداخله خارجی و ارعاب با ارائه ناشناس بودن شدید آنها، رویکردی غیرمعمول اتخاذ کرد.

او قبل از انتخاب هیئت منصفه نوشت: «دستور حفاظتی لازم است».

“احتمال رشوه، دستکاری هیئت منصفه یا جراحت یا آزار هیئت منصفه وجود دارد.”

روز سه‌شنبه، پس از آن‌که متهم به اندازه‌ای بلند غر می‌زند که اعضای هیئت منصفه بتوانند بشنوند، برای اولین بار ترامپ را به صورت او مورد سرزنش قرار داد.

مرچن و به وکلای ترامپ دستور داد تا با موکل خود درباره رفتار او صحبت کنند، گفت: من نمی‌خواهم اعضای هیئت منصفه در این دادگاه مرعوب شوند.

ترامپ مرچن را به جانبداری متهم کرده و اصرار دارد که به دلیل کمک مالی اندک دموکرات ها و دختر قاضی که برای کمپین وابسته به مخالفانش کار می کند، نمی تواند محاکمه عادلانه ای داشته باشد.

طغیان‌های رئیس‌جمهور سابق منجر به این شد که مرچان حکمی را صادر کند که ترامپ را از تحقیر علنی اعضای هیئت منصفه و مقامات دادگاه منع می‌کرد، که او بعداً آن را به خانواده خود و خانواده دادستان ارشد گسترش داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به سمت ترامپ پرواز می‌کند

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اولین روز محاکمه خود در نیویورک وارد برج ترامپ شد. (آدام گری/AFP)

اما ترامپ – متهم به پنهان کردن پرداخت ها به یک ستاره پورن که گفته می شود با او برای محافظت از کمپین ریاست جمهوری 2016 خود ملاقات داشته است – به انتقادات خود ادامه داد.

ترامپ روز سه‌شنبه در دادگاه گفت: ما فکر می‌کنیم که یک قاضی بسیار تفرقه‌انگیز و بسیار تفرقه‌انگیز داریم که نباید در این پرونده حضور داشته باشد.

مرچن با درخواست دادستان ها برای برگزاری جلسه استماع در هفته آینده موافقت کرد تا بررسی شود که آیا ترامپ در حال حاضر به دادگاه اهانت کرده است، که در صورت محکومیت می تواند منجر به زندانی شدن رئیس جمهور سابق شود.

اما استاد حقوق، کافی، پیشنهاد کرد که بعید است سرویس مخفی، که وظیفه حفاظت از ترامپ را بر عهده دارد، با زندانی کردن ترامپ موافقت کند.

کافی گفت: «(مرچن) قطارها را به موقع تردد خواهد کرد، اما برای بیانیه های خارج از دادگاه ترامپ در رسانه ها کمک چندانی نخواهد کرد.

پس از یک روز تعطیل در روز چهارشنبه، دادگاه در روز پنجشنبه از سر گرفته می شود.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید