“مجاز انتشار اوراق قرضه”: تامین کننده اوراق قرضه دونالد ترامپ انتقادات را رد می کند


دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اولین روز محاکمه خود در نیویورک وارد برج ترامپ شد.  (آدام گری/AFP)

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اولین روز محاکمه خود در نیویورک وارد برج ترامپ شد. (آدام گری/AFP)

  • شرکت بیمه تخصصی نایت 175 میلیون دلار وثیقه به دونالد ترامپ صادر کرد.
  • این به این دلیل است که او می تواند به حکم دادگاه مدنی نیویورک 454.2 میلیون دلار اعتراض کند.
  • این شرکت تایید کرد که مجاز به انتشار اوراق قرضه است.

شرکتی که به دونالد ترامپ 175 میلیون دلار وثیقه در پرونده کلاهبرداری مدنی وی در نیویورک اعطا کرد، گفت که “اعتبار مالی قابل توجهی” دارد و پیشنهاد دادستان کل ایالت مبنی بر اینکه واجد شرایط کمک نیست را رد کرد.

ترامپ یک وثیقه از شرکت بیمه تخصصی نایت به عنوان تضمین دریافت کرد تا بتواند به حکم 454.2 میلیون دلاری صادر شده توسط دادستان کل ایالت، لتیتیا جیمز در ماه فوریه اعتراض کند.

جیمز در 4 آوریل به این وثیقه اعتراض کرد زیرا نایت فاقد «گواهی صلاحیت» بود و از بیمه‌گر یا وکلای ترامپ خواست ظرف 10 روز این اوراق را «توجیه» کنند.

این شرکت بیمه متعلق به دان هانکی، حامی میلیاردر ترامپ است.

نایت دوشنبه شب در دادگاه ایالتی در منهتن گفت که این اوراق به طور کامل با پول نقد در حساب چارلز شواب تضمین شده است و اگر مشکلی پیش بیاید، می تواند به دارایی های شرکت مادرش که نزدیک به 2.2 میلیارد دلار است دسترسی داشته باشد.

بخوانید | “واقعاً حمله به یک مخالف سیاسی”: دونالد ترامپ برای یک محاکمه وحشیانه در نیویورک آماده می شود

نایت که دارای مجوز در دلاور است، همچنین گفت که در نیویورک اختیار دارد تا اوراق قرضه تحت حمایت ترامپ را از سال 2021 منتشر کند.

شوالیه گفت:

بنابراین، با هر استانداردی، KSIC به (جیمز) اطمینان داد که در صورت تایید حکم در دادگاه تجدید نظر، می تواند مبلغ تعیین شده را دریافت کند.

KSIC مجاز به انتشار اوراق قرضه بوده و هست.

وکلای ترامپ، پسران بالغ او و سازمان ترامپ بیانیه نایت را امضا کردند.

دفتر جیمز از اظهار نظر در روز سه شنبه خودداری کرد.

جلسه رسیدگی به این پرونده برای 22 آوریل تعیین شده است.

هانکی ثروت خود را از طریق وام مسکن خودرو به دست آورده است و برخی از قانونگذاران از تاکتیک های وصول بدهی شرکت های او انتقاد کرده اند. طبق گزارش مجله فوربس، دارایی او 7.4 میلیارد دلار است.

قاضی آرتور انگاران پس از اینکه دریافت که ترامپ با فریب دارایی‌های خالص و دارایی‌های غیرمنقول خود را برای فریب بانک‌ها و شرکت‌های بیمه به منظور ارائه شرایط بهتر به او افزایش داده است، حکمی به ارزش 454.2 میلیون دلار صادر کرد.

ترامپ در ابتدا موظف بود در حین درخواست تجدیدنظر، برای کل حکم، وثیقه ارسال کند، اما دادگاه استیناف ایالتی به او اجازه داد وثیقه کمتری را ارسال کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید