حقایق | 12 هیئت منصفه دادگاه دونالد ترامپ در نیویورک چه کسانی هستند؟


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در خارج از دادگاه کیفری منهتن پس از جلسه رسیدگی به پرونده وی.  (آنجلا وایس/ خبرگزاری فرانسه)

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در بیرون دادگاه کیفری منهتن پس از جلسه استماع پرونده‌اش. (آنجلا وایس/ خبرگزاری فرانسه)

  • دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در یک محاکمه جنایی تاریخی در نیویورک توسط 12 هیئت منصفه که هفته گذشته و هنگام آغاز بیانیه‌های افتتاحیه در روز دوشنبه انتخاب شدند، محاکمه خواهد شد.
  • برای محافظت از ایمنی آنها، قاضی رئیس پرونده، آنچه را که رسانه ها می توانستند درباره آنها گزارش کنند، از جمله کارفرمایان آنها و هر گونه اطلاعات شناسایی که به صراحت در گزارش ذکر نشده بود، محدود کرد.
  • ترامپ متهم است که مبلغ 130 هزار دلاری را که مایکل کوهن وکیل سابقش به استورمی دنیلز ستاره فیلم های پورن قبل از انتخابات سال 2016 پرداخت کرده بود، پنهان کرده است تا او را در مورد برخورد جنسی که او می گوید یک دهه پیش داشته اند، ساکت نگه دارد.

دونالد ترامپ در محاکمه جنایی تاریخی خود در نیویورک توسط 12 هیئت منصفه که هفته گذشته پس از جستجوی پر زحمت برای یافتن افرادی که می توانند نسبت به رئیس جمهور سابق جمهوری خواه ایالات متحده در منهتن منصفانه و بی طرف باشند محاکمه می شود. یک سرمایه دار املاک و مستغلات دهه ها پیش.

در اینجا نگاهی به اعضای پانل داریم. برای محافظت از ایمنی آنها، قاضی رئیس پرونده، آنچه را که رسانه ها می توانستند درباره آنها گزارش کنند، از جمله کارفرمایان آنها و هر گونه اطلاعات شناسایی که به صراحت در گزارش ذکر نشده بود، مانند جنسیت یا سن، محدود کرد.

هیئت داوران 1:

اصالتاً اهل ایرلند است، اولین هیئت منصفه و مدیر ارشد در وست هارلم زندگی می کند و 28 سال است که در فروش بوده است. اعضای هیئت منصفه در کالج بودند و گفتند که اخبار خود را از نیویورک تایمز، دیلی میل، فاکس نیوز و MSNBC دریافت می کنند. اعضای هیئت منصفه گفتند که درباره سه پرونده جنایی دیگر که ترامپ در آنها اعتراف کرده بود، شنیده اند.

هیئت منصفه 2:

یک بانکدار سرمایه گذاری که با همسرش در آشپزخانه جهنمی در مرکز شهر منهتن زندگی می کند، هیئت منصفه 2 دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و بیشتر اخبار خود را از پلتفرم رسانه اجتماعی X دریافت می کند. هیئت منصفه مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ و شاهد دادستانی را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند. و همچنین مولر، که او نوشت، یک حساب محبوب ضد ترامپ است.

هیئت داوران 3:

هیئت منصفه 3 یکی از دو وکیل شرکتی در هیئت است. آنها در محله لوکس چلسی زندگی می کنند، اما اصالتا اهل اورگان هستند. آنها گفتند که با پرونده های دیگر علیه ترامپ “فوق العاده آشنا” نیستند و اخبار را از نزدیک دنبال نمی کنند، اما گاهی اوقات نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال را مطالعه می کنند.

هیئت داوران 4:

Juror 4 یک بومی کالیفرنیا که با همسر و سه فرزندش در دهکده غربی زندگی می کند، در 25 سال گذشته به عنوان مهندس ایمنی کار کرده است. آنها دیپلم دبیرستان دارند و در دانشگاه تحصیل کرده اند. آنها از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند و اخبار خود را از منابع مختلف دریافت می کنند.

تماشا | تماشا | مردی در مقابل دادگاه نیویورک که ترامپ در آن محاکمه می شود خود را به آتش کشید

هیئت داوران 5:

هیئت منصفه 5 یک مرد رنگین پوست است که تمام زندگی خود را در هارلم زندگی کرده است. آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش هستند و در هشت سال گذشته به تدریس زبان انگلیسی پرداخته اند. آنها گفتند که “علاقه ای به اخبار ندارند” و بیشتر اطلاعات خود را از گوگل و تیک تاک دریافت می کنند.

هیئت منصفه 6:

یکی دیگر از ساکنان نیویورک، Juror 6، دارای مدرک لیسانس است و به عنوان مهندس نرم افزار در یک شرکت بزرگ رسانه و سرگرمی کار می کند. آنها گفتند که اخبار خود را بیشتر از نیویورک تایمز و تیک تاک دریافت می کنند

هیئت منصفه 7:

Juror 7 وکیل یک شرکت حقوقی بزرگ است که اصالتاً اهل کارولینای شمالی است اما به مدت 12 سال در Upper East Side زندگی کرده است. آنها دارای مدرک لیسانس در رشته بازرگانی و حقوق هستند. هیئت منصفه دوستان و اقوام زیادی دارد که در امور مالی و حقوقی کار می کنند، از جمله همسر هیئت منصفه.

هیئت منصفه 8:

یوری 8 که اصالتاً لبنانی است، از سال 1980 در Upper East Side زندگی می کند. هیئت منصفه بازنشسته است اما قبلاً به عنوان مدیر دارایی در یک شرکت مالی بزرگ کار می کرد و هنوز با برخی از مشتریان مشورت می کند. آنها اخبار را از نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، بی بی سی و سی ان بی سی دریافت می کنند.

هیئت منصفه 9:

هیئت منصفه 9 به مدت سه سال در Upper East Side زندگی کرد اما در نیوجرسی بزرگ شد. آنها دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند، پنج سال به عنوان گفتار درمانگر کار کرده اند. هیئت منصفه گفت که اخبار را از نزدیک دنبال نمی کنند، اما گاهی به پادکست های نیویورک تایمز و سی ان ان گوش می دهند.

هیئت منصفه 10:

Juror 10، اهل اوهایو است که به مدت شش سال در منطقه موری هیل زندگی می کند، برای یک شرکت عینک کار می کند و با یک حسابدار زندگی می کند. مدرک لیسانس دارند.

بخوانید | “فقط باید باران را بررسی کنیم”: ترامپ “غمگین” راهپیمایی کارولینای شمالی را به دلیل طوفان لغو کرد

هیئت منصفه 11:

هیئت منصفه 11 به مدت 15 سال در منهتن بالایی زندگی می کند، اما اصالتا اهل کالیفرنیا است. آنها به مدت 20 سال به عنوان مدیر توسعه محصول برای یک شرکت پوشاک چندملیتی کار کردند. هیئت منصفه گفت که آنها اخبار را از نزدیک دنبال نمی کنند مگر از طریق گوگل و برخی نشریات صنعتی.

هیئت منصفه 12:

هیئت منصفه 12 نزدیک به سه سال در Upper East Side زندگی می کرد و قبلاً در مینه سوتا و چندین ایالت دیگر زندگی می کرد. آنها دارای مدرک لیسانس و دکترا در فیزیوتراپی هستند و به مدت 15 سال به عنوان فیزیوتراپ کار کرده اند. اعضای هیئت منصفه اخبار نیویورک تایمز، یو اس ای تودی و سی ان ان را دریافت می کنند و به پادکست های مربوط به مذهب و ورزش گوش می دهند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید