گردشگر بریتانیایی از شهر آرام اسپانیایی درخواست توصیه می کند – و بلافاصله پشیمان می شود | جهان | اخبار


یک گردشگر بریتانیایی وقتی در Reddit درخواست توصیه‌های «شهر آرام» کرد، شوکه شد زیرا مردم توضیح می‌دادند که چرا گردشگران احساس خوشایندی نمی‌کنند.

یک گردشگر ناشناس در سایت Reddit پستی ارسال کرد و خواستار توصیه هایی در مورد “بخش هایی از اسپانیا که گردشگران زیادی را جذب نمی کند” شد، زیرا او به دنبال تعطیلات آرام تری بود.

و در حالی که برخی از مردم توصیه های خوبی به او کردند، برخی دیگر به او هشدار دادند که پس از پر شدن مقاصد محبوب مانند بنیدورم با بریتانیایی ها، بسیاری از شهرها سعی می کنند از “گردشگران بزرگ” دوری کنند.

او نوشت: «کدام نقاط اسپانیا گردشگران زیادی را جذب نمی‌کند؟ برخلاف نقاط توریستی مانند بارسلونا، مادرید، بنیدورم، آلیکانته، لانزاروته، تنریف، ایبیزا و غیره.

“من متوجه خصومت نسبت به خودم هستم، من یکی از گردشگران بزرگی نیستم که اغلب با آنها روبرو می شوید. من فقط یک مرد آرام هستم که به دنبال تعطیلاتی آرام در جایی دور از گردشگران بزرگی هستم که از آنها می ترسید.

مفسران به سرعت توضیح دادند که چرا او ممکن است هنگام جستجوی شهرهای ساکت‌تر برای بازدید، احساس دشمنی کند، و یکی نوشت: «در حال حاضر یک مشکل برنامه‌ریزی اقتصادی وجود دارد که به نفع گردشگران ثروتمند و مهاجران ثروتمند است، اما بیشتر مناطقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که پر از شهر هستند. گردشگرانی مانند بارسلونا و جزایر قناری.

“بازدید به عنوان یک توریست از یک مکان کمتر شلوغ مشکلی نخواهد داشت. برای اینکه شرکت کننده خوبی باشید، به جای اجاره املاک سرمایه گذاران از هتل ها استفاده کنید.”

دیگری گفت: “این ربطی به وحشی بودن شما ندارد، بلکه به دیوانه شدن بازار ملک با اجاره های کوتاه مدت و عشایر دیجیتال مربوط می شود.”

در حالی که سومی اضافه کرد: «مشکل اصیل سازی است، این ریشه خصومت است. شما می توانید یک شخص بزرگ باشید، اما افراد زیادی هستند که می آیند. مردم محلی قیمت بالایی دارند و شما نمی توانید با ساکت بودن از آن جلوگیری کنید.

این در حالی است که معترضان برای تظاهرات بیشتر در تابستان امسال در جزایر قناری آماده می شوند زیرا مردم محلی خواستار تغییر در مدل گردشگری هستند.

معترضان روز شنبه تعداد زیادی بنر و پلاکارد را به تظاهراتی در گران کاناریا آوردند. یکی از آنها نوشته بود: “قناری ها دیگر بهشت ​​نیستند.” در حالی که دیگری گفت: خانه پدربزرگ و مادربزرگ من Airbnb نبود.

دولت جزایر قناری نگران است که تظاهرات ممکن است در تابستان امسال بر گردشگری تاثیر بگذارد و معترضان هشدار داده‌اند که در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایشان، تظاهرات بیشتری در راه است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید